//TAKE MY HEART
Saturday, 28 January 2012 @ 01:08 | 0 Comment [s]

I miss you bie:face45:rindu tahap gaban dah nihh . hari tuhh jumpeee  , but yg malang nyeee , knape titewww gaduh:face4:tk kan sbb ex org kite gaduh , kan:s:but , nvm lahh . yg penting skrg nihh , org tgh rindu kad awak bie . tahap kegilaan dah nihh:face15:ohh goshhhh:face25:ape patod org buad bie:s:nak pelok awak , awak tk de . the:s:errrr :face50:tk tau nak buad ape dah . shitttt:face30:hope titewww boleh meet nanti , lambat ohh tunggu cuti nih:face71:nvm lahh , untok awak smueee boleh bie:face69: and last thing , i miss you:face70:kbyee:face45:



Older Post | Newer Post

Hye. Asslamualaikum :) Please behave your self when you have enter this areaa . All copydog and copycat are strictly not allowed in this area :D KBYEE !


Story About Stuff







This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.